Lista

Fyller ut lite med samma lista som Hanna... Läs ifall du är intresserad

[  ] Jag är kortare än 160cm.
[x] Ibland tycker jag att jag är ful.
[x] Jag har många ärr.  
[  ] Jag blir lätt brun.
[  ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[  ] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ ] Jag har en tatuering.
[x] Jag är osäker över mitt utseende.
[  ] Jag har haft/har tandställning.
[x] Jag har glasögon/linser.
[x] Jag skulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[  ] Jag har mer än två piercingar. 
[  ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.


1. Jag är 168 cm lång. 2. Alla tycker väl att de är fula ibland? 3. Jag har inte många är, men jag har inte så några ärr heller och de jag har är typ stora. 4. Jag har inga pigment. 5. Det är trevligt att vara rödhårig! 6. Naturligt rödhårig for life! 7. Ha, ha, ha... Sen kanske. 8. Kommer för sent till tandläkaren för ofta så det är ingen som har koll på mina tänder :P 9. JAG HATAR MINA GLASÖGON! 10. I need a but. 11. Jag har inte ens hål i öronen. 12. Jag har inte ens hål i öronen.

GET A LIFE  / Helgonet







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback