Moahahaha



Liiiiista igen X)


[x] Jag är kortare än 160cm.
[x] Ibland tycker jag att jag är ful.
[x] Jag har många ärr.  
[x] Jag blir lätt brun.
[ ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[x] Jag har en tatuering. ( Ett litet snedsteg i min tillvaro, hemmagjord :S)
[x] Jag är osäker över mitt utseende.
[x] Jag har haft/har tandställning.
[x] Jag har glasögon/linser. (egentligen men jag användre inte)
[x] Jag skulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] Jag har mer än två piercingar. 
[x] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.

Jag vet inte riktigt vad man fick ut av den här listan. Men man lär sig alltid något, mn dte här är förmodlgen ett undantag.


THATS THE TRUTH //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan man ha musik i bloggen?:)

Postat av: Hanna

Jag har faktiskt ingen aning XD Vi har en insider som fixade det åt oss ;)

2007-05-06 @ 22:06:30
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback