MVG!?



Nej förmodligen INTE. Jag har bara MVG i två ämen tror jag tre kanske. Det SUGER. Jag har mvg i engelska och svenska, vad jag vet om, kanske matte who knows...Mitt svaga ämne är verkligen SO, men jag ska kanske lämna in ett extra arbete i SO/NO innan fredag här, men jag vet inte om jag orkar skriva ett. Det skulle i allafall handla om växthuseffekten och vilken påverkan den skulle ha för världen. Mer kan jag inte säga då kommer ni sno min brightaide och jag är körd. xO

LIVIN´ AND LEARNIN´  //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Saga

Vaffan, slutbetygen i åttan spelar ju ingen roll!! Bara du har VG i allt nu så du kan höja dig till hösten. Det är DE betygen som räknas!

Postat av: Hanna

jag vet men jag har förväntningar på mig själv och så blir dte bara bajs XO

2007-05-30 @ 23:03:35
URL: http://kr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback