Mycket väl godkänt

Jag har bestämt mig för att inte prata om betyg, varken mina betyg eller någon annans betyg, om jag inte blir tillfrågad. Precis allas liv kretsar runt betygen, det diskuteras heöa tiden och nästan ingen är nöjd med sina betyg. Det är en sådan hets! Orka hålla på hela tiden! Man måste inte ha toppbetyg i åttan, det är ingen som bryr sig om de betygen. Bara man har godkänt i allting så är det lugnt! Det riktiga allvaret börjar inte förrän i nian. Det är då ni ska börja jobba på riktigt, det är då ni ska stressa sönder er, det är då ni kan hetsa upp er över betygen. Ägna er åt någonting annat än att prata och klaga på betygen heeela tiden. Ni kommer att bryta ihop.

TRY TO RELAX / Helgonet



Kommentarer
Postat av: Nadjuff

Jag har fått hetsa mina betyg nu i åttan med tekniken för det är slutbetyget iår!Skit jobbigt. >.< Hoppas på ett VG för ett MVG är det knappast någon talan om!

2007-06-01 @ 08:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback