Nytt hår.




Nu har jag tröttnat på mitt hår nu vill jag ha en ny frisyr, igen. Jag har ju inte så långt hår, baralite nedanför axlarna (utan extensions) Och dte är en skitdryg längd! Men jag hittade en jätte söt frisyr som Nicole Richie  hade, men nu har jag tappat bort denidningen, och det finns ingen bra bild på denrillan på nätet. Men hon har blont hår där, jag vet inte om jag vill ha blont hår, kommer inte ihåghur jag såg ut i det? Men jag kommer ju inte ha platinablont, jag kommer ha lite mer honungsblont. Ganska sugen på iden, skulle  vara kul att testa. Gillar förändringar! Men om jag vill vara lite mindre drastisk i min transformation så ska jag ha mörkbrunt, lite rött skimrande hasselnöt färg, det skulle också var nice! Me färgen skulle blekas ur och bli tråkig pga solen i sommar. Aj vilka problem man kan ha, vad tror ni skulle passa bäst?


TRANSFORMATION RIGHT AWAY //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback