Osis!

Jaha!
Jag hade stått i säkert en halvtimme, okej en kvart, med en massa smutstvätt och fått igång en maskin och varit duktig och allting. Så skulle jag bleka bort lite missfärgningar på att par vita toppar med klorin. Så lyckas jag skvätta ut en massa klorin på mig själv så nedre delen på mitt röda linne blir fullt av vita prickar! Jag var tvungen att skrika ett fjollskrik, så ledsen blev jag. Mitt enda röda plagg, buhu, besudlat av en massa fläckar!

Jag har två elternativ: Antingen skuttar jag omkring med linnet som det är, med en massa prickar överallt. När jag tänker på det så matchar det ju mitt ansikte... Eller så klorinar jag ner hela linnet, men då kommer det bli ett blekrosa linne med röda sömmar, och vi vet ju alla hur mycket jag klär rosa...
Vi får se vad jag gör. Förmodligen kommer det bli så att jag är för lat för att bleka linnet... Men, den dagen, den sorgen.

Påminn mig om att jag måste köra en vittvätt och ta hand om alla mina rena kläder innan jag går och lägger mig! 

I'M SO UNLUCKY / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback