sova eller göra nytta, det är frågan.



...Jag tror att jag trots allt att jag väljer sova. Jag brukar göra dte, vilket brukar resultera till att jag kommer efter i mina skolarbeten. Jag måste skriva  skiten om Carl von kukarsel och hans jävla fittresa. Jag måste skriva om en schitzofren religon och buddha-rövarsel.  Sen måste jag gå ut och öva lite på mina  tricks. Sen måste jag äta, sen måste jag tvätta och stryka, sne måste jag duscha, sne måste jag platta håret och sen beställa biljetter till the Wave ^^.

Men jag väljer nog idag att faktiskt lägga mig i soffan med min cola som jag köpte på vägen hem, sätta på sex and the city och fridfullt somna in. Japp så får dte bli.

Oooh! Jag kanske ska till the Wave på lördag med Elin <3 YEY! Det skulle vara skitkul! Men... Mina föräldrar tror att man på något konstigt sätt kan bli våldtagen på ett dansgolv med 4000 pers på?! Hallå?!? Det är lite orealistiskt om ni frågar mig. Men jag ska dit, jag fixar dte alltid, och dte kommer att bli fett kul, jag vill festa!!!

GOT NO TIME //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback