Valborg <3



HAHA, min valborg blev mycket roligare än vad jag trodde...
Jag var med lite folk och så sprang vi in i massa folk från våran klass, och några som har gått i min klass när jag var yngre! Aj vad skojj dte blev! Hanna är en riktig lirare ska ni veta :P Haha vi garvade oavbrutet bara utav att kolla på varandra och skrika: Hanna S!!! Hanna J!  HAHA XD Alla var glada, och vissa andra var lite mindre glada på mig tror jag :P Nej men seriöst alla från min klass är typ fett schyssta kom jag fram till :) Jag dömmer folk allt för snabbt innan jag lär känna dom...
Sen tog Hanna med mig till en liten hemmafest hos L i våran klass dte var skojj.
Ajusste jag skaffade en flickvän också XD Kärlek vid första ögonkastet! :P
Nej men dte var skitkul faktiskt :D Och imorgon är dte skola igen och den här gången ska jag gå dit. Starkt Hanna! OH YEAH!


I LOVE VALBORG //Krullet.

Kommentarer
Postat av: mandy

jadu hanna du sa lite saker till mig igår, men du menade inte dom ellerhur?

Postat av: Hanna

Mandy: Jag överdrev väll lite när jag sa att jag älskade dig :P Jag känner inte dig, men jag menade det där om att jag är ledsen för att jag har dömt dig, och många andra utan att verkligen känna er. Och jag är ledsen för att jag har varit en subba. Det är sanningen...

2007-05-02 @ 21:58:27
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: mandy

okejokej, jag tror på dina ord nu .. förut skulle jag nog inte ha gjort det om jag ska vara helt ärlig. Att du sa "jag älskar dig " minns jag faktis inte, haha :)

2007-05-03 @ 21:05:08
URL: http://maandys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback