Verbalt handikapp?



Haha jag kom inte på någonting att blogg om så då kom jag fram till att jag googlar lite för att få insperation. Mission completed. Vad jag fann kan vara lite skrämmand eför vissa käsare så jag ber er att bita er i stortårna eller någonting.Jag hittade en guide på säkert 4 st A-4 papper, på hur man förde et samtal...I mean come on!
Det stog hur man skulle börja ett samtal genom en öppningsfras sedan undvika konfliket och massa sånt. Hur verbalt handikappad får man vara, jag fattar också att om man ska på en jobbintervju så ska man inte reta upp sen  eventuella nya chef genom att säga att han ser ut som en finnig, fet pundare med en gaffel i arselhålet.

Man har problem om man måste googla för att hitta en guide hur man för ett samtal, man öppnar käften rullar inte med tungan och utstöter olika läten vilket vi brukar kalla ord, som sedan förhoppningsvis bli meningar. Och om samtalet flyter på bra är dte bara att upprepa denna procedur, om inte...Spring utav bara fan!


Och ja man har problem om man måste googla för att hitta ett samtalsämne till sin blogg...


SO DAMN STUPID  //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback