Vill ha!

Vill ha!


Jag vill ha det här skärpet, och jag vill ha det nu. Och sanningen är att jag tänker skaffa dte NU för att min mamma har drabbats av en mystisk med positiv sjukdom. Den kallas Jag-tycker-att-min-dotter-ska-köpa-nya-kläder-nu-syndromet. Det kan vara tärand eför förälderns ekonomi men ortoligt givande och posetivt för den lilla dottern, jag.

Nej men vib rensad ut min garderob och jag har typ inga linnen så dte måste jag köpa, sne hatar min mamam när jag har häng. Och dte enda villkoret att jag får ha dte är om jag har märkesunderkläder och snygga skärp. Jag tycker att det är en ganska bra deal, eftersom dte är min mamam som står för utpungandet av pengarna. ( med risk att låta som en bortskämd snorunge)  Men jag tycker att det är okej att vara lite bortskämd av sina föräldrar bara man inte förväntar sig att man ska få saker. Man ska alltid vara tacksam! och dte är jag!

Oooh! Jag köpte ett par adidas skor när jag var typ 9 år ( jag hade ett otroligt bright-moment när jag köpte dom skorna) Och jag ÄLSKADE DOM SKORNA! Jag hade dom i en halv evighet, tills mina fötter blödde varje gång jag hade gått i dom för att dom var ungeför 5 storlekar försmå. Så jag var tvungen att slänga dom, men för 3 dagar sen var min mamma ute och shoppade och sa: Hanna, jag har hittat likadana skor som du hade förut, du vet dom som du älskade, vill du ha ett par?
Det var ett Hallelulja moment, så nuförtidn glider jag omkring i mina nostalgiskor! (lägger kanske upp en bild sen)


I LOVE ADIDAS //Krullet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback