Wannabe invalid

Någon som har en såg? En mycket bra och vass såg? Jag letade här hemma, men jag hittade bara en som var jävligt rostig, och det känns inte så hygieniskt. Sen behöver jag en frivillig. Jag behöver någon som är grym och kallhjärtad. Och absolut inte rädd för blod. Jag behöver en modig person med en såg som kan tänka sig att amputera bort mina ben. Inte hela benen, bara precis ovanför knäskålen och ner. För jag orkar inte med skiten längre, jag har så jäääävla ont i mina knän! Jag trodde att det hade blivit bättre, men jag är helt beroende av min träning, för om jag tränar mindre än en gång i veckan så värker knäna.
Jag tränade bara en gång förra veckan och har haft jätteont i en veckas tid. Och så idag på idrotten är det idiotfotboll med högst åtta pers på planen. Och jag vill inte vara den som gnäller om någon liten skada som ingen kan bevisa att jag faktiskt har. Så jag lubbade omkring där i fyrtio minuter, och slutade inte när jag kände att kroppen sa ifrån. Inte första gången, inte andra gången, inte tredje gången. Jag har väl bara mig själv att skylla, antar jag!

Nu haltar jag omkring som en halvinvalid med knän som gör HELT SJUKT GODDAMN KUKFITT IDOITOOOOOOOOONT!!! Till och med smalbenen har börjat värka nu. Så jag tänkte att jag kanske skulle blir invalid till 100% istället, nu när jag ändå håller på. Så jag undrar om det finns någon vänlig själ där ute (med en såg) som jkan såga av mina knän och smalben åt mig. Det skulle nämligen vara sååå skönt, men jag kan inte göra det själv, det skulle bli skevt.

IT'S KILLING ME!!!! / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskling, jag är ganska grym, kallhjärtad och ond. Jag skulle gärna såga av ditt ben :D ...Om dte inte var så att en utav mina stora fobier är sår.

Postat av: Saga

Jag vet att du är en ond jävel. :D Men tack...antar jag ;P <3

2007-05-21 @ 22:07:10
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Nadjuff

Stackars dig! Kan inte föreställa mig smärtan i dina knän, jag har en bra såg hemma men är nog inte tillräkligt ond och kallhjärtad.

2007-05-23 @ 10:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback