Yeah, yeah, yeah, yeah

Yeah... God morgon på er allihopa! Idag är en ny dag! En ny spännande dag full av äventyr! 

Mitt äventyr kommer att gå ut på en lång dag (fast det är vår kortaste dag) full av härliga ämnen som Kemi, Spanska, Matte och sen ett engelskaprov på det. Dagen kommer att avslutas med ett härligt utvecklingssamtal tillsammans med mentor och far. Sen bär det kanske iväg till gymmet, vi får se om jag hinner. För jag ska träffa Jenny för vi ska köpa present till vår danslärare, och sen ska vi träffa Nadja, för hon behöver köpa lite grejer till dansuppvisningen. Och sen... Sen mina vänner... Sen är det  GENREP! :D:D:D:D:D

Jag älskar genrep! För efter genrepet kommer dansuppvisningen! Jag älskar dansuppvisningen! 

Men det blir min sista uppvisningen i Aulan... Lite sorgligt, men man måste gå vidare nån gång!

DO THE MAMBO / Helgonet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback