- BU!

                                    161419-140

Varför hamnar man alltid vid datorn när man egentligen har en massa skit man måste göra? Jag vet inte. Jag vet bara att jag är för lat för att ta tag i saker så det blir alltid datorn till slut. Jag måste börja skärpa mig snart. Ska ju för sjutton gubbar åka till Asien om mindre än en månad och då ska betygen vara satta och gymnasievalen klara och allting. Och jag har knappt börjat med någonting. Jag var inne på att ha Södra Latins estetiska program som förstahandsval förut, men nu har jag fått reda på att man inte får dansa jazzdans där förrän i trean. Och så vill jag ju inte ha det. Så det blir nog STEG ändå... Hm. Där kan man ändra sig i trean och läsa bara vanliga ämnen om man inte vill satsa på dansen i framtiden. Och det är väl så det lär bli för mig. Ja, ja, vi får se.

Vi hade skolfoto idag igen. Temat vad Skärckfilm/Halloween och Alice (bilden) var Corpse Bride. Helt förtjusande. Jag såg ut som en förrymd mentalpatient som just hade mördat någon för jag hade blod överallt. Det var meningen att jag skulle hålla en stor, blodig kniv i handen också, men jag är ju så korkad och tror att jag får ha en fet kniv i skolan. Nej, den blev ju beslagtagen direkt och nu är det massa kalabalik runt det. "Jag skulle kunna polisanmäla dig direkt!" 
Eh. Chillaa... Det var ju inte som att jag sprang runt och viftade den i folks ansikten. Så jag lackade ur lite där, och nu tycker nog inte min rektor lika mycket om mig som hon brukar. Hehe. Don't Worry, Be Happy! ^^

MENTALLY DISTURBED BACKSTABBER / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback