Don't stop the music

                                                           161419-147
Det var ju Winter Jam på Stadion igår! I did not know that. Men det var ju bara treeevligt för då kunde vi kolla på massa najs skidhopp och grejer i väntan på att Backyard Babies skulle börja spela. Oh my God, Backyard Babies..! De är ju så sjuuukt bra! I looove them! Och Jenny den lilla åsnan fångade båda Nickes vante och Dregens plectrum! Sån jävla tur alltså. Tyvärr spelade de inte så länge för sen skulle follk börja åka snowboard. DÅ gick vi, vilket var lite trist, hade gärna kollat på snowboardtävlingen också, men aja. Vi drog hem till Signe istället och kollade på någon gullig men sjukt seg, svensk gammal film som hette typ En Kärlekshistoria eller nånting. Handlade typ om två små barn som blir kära. De var jättesöta, men jag satt mest och var chockad över alla små barn som rökte hela tiden. Vi snackar alltså halsbloss hära, barn som såg ut som att de var högst tolv år gamla. Jeeez. Men ändå, visst är dom inte grymt söta? (bilden går att förstora)

                                                                                     161419-148

Nu har jag inte tid att sitta här mer, jag ska egentligen ta tåget som går om en halvtimme, men det hinner jag inte så jag får ta 11.33 tåget istället. Då får jag lite bråttom men what the hell. Jag ska åka och dansa alltså... Ajöken.

MOVIES AND MUSIC / Helgonet





Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh! Lyllos dig ville också kolla på Winter Jam!!

Postat av: Nadja

filmen var mys, vi måste ses snart igen.:)

2007-11-21 @ 16:21:24
URL: http://junnarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback