Feeett tråkigt

Fredagar i skolan är så sjukt onödiga. Vi slutar ju 11.20 och vi har inga riktiga lektioner förrän 10.20. Först klassård, sen SET och sen elevens val och sen är det NO och sen får vi gå hem. Och under klassrådet, SET och elvens val gör man absolut ingenting! Man bara sitter och väntar på att man ska få sluta typ. Så idag "försov" jag mig till halv åtta och sen när jag kommer till skolan är det storsamling med adventsfirande och små, små barn som sjöng psalmer med små, falska, gälla röster. Hemskt. Jag hade kunnat sova en timme till!

Nu är det NO, meningen är att jag ska skriva mitt arbete om betong, men jag har redan börjat och det är hemma så jag kan inte fortsätta på det nu. Jag hade kunnat jobba med mitt ANT arbete om jag inte hade lämnat in det i onsdags. Jävligt onödigt, det var inte riktigt klart och inte bra alls. Det var stökigt och luddigt och ofullständigt och jag får bara VG på det, jag looovar. Men jag orkade inte mer, jag gav upp. Jag har märkt att jag alltid ger upp nu för tiden. Jag är så jävla lat.

I eftermiddag ska jag dra till stan med Al. Det blir nog mysigt, i regnet och allt. Men jag åker ju till Asien om en vecka, och sen får jag inte träffa henne på över en månad, så jag tar vara på varje tillfälle nu. Fan vad jag kommer sakna henne! :( Och Hanna och Jenny och allihopa! Hur fan ska jag klara mig i fem veckor utan er!?

LAZY FAT ASS / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag kommar sakna dig tio gånger så mycket då som jag gör nu. :( Men du kommer i alla fall ha det väldigt bra där borta tror jag. :]

Postat av: Saga

VI som skulle leka innan jag drog! Nu tror jag inte att jag hinner det längre :(

2007-11-30 @ 18:21:38
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Al.

JAG kommer inte klara mig! :P Vem ska trösta mig nu?! :P Ingen annan står ut med mig! haha:P

2007-11-30 @ 21:10:54
Postat av: Saga

Nämen Alice, du klarar dig alltid!

2007-12-01 @ 10:53:42
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback