Helg <3

Nu får bloggen vara såhär ett tag, för det har strulat loss ända sen vi tog bort blogglåten. Skeeevt... Aja, och jag orkar inte hålla på... Blää

Igår kväll var jag hemma hos Alice. Vi bestämde oss för att tycka lite synd om oss själva så vi drog ner till centrum och shoppade loss på godsaker. Hallon/fläderpaj med vaniljsås, x-ray, godis, godis, godis, torkad frukt och naturgodis. Sen så åt vi chips och drack läsk också... Myyycket hälsosamt. Inte. Fast jag hade ändå gått ner i vikt, men Alices våg var lite trasig så jag vet inte om jag gått ner fyra kilo eller två kilo för siffrorna var lite konstiga. Förmodligen var det två kilo. Jaja, vem bryr sig? Vi kollade på film också, 1408 och Shrek 3. Hm. 1408 var väl okej, men inget mer. Och Shrek 3 var inte heller så fantastisk. Justin Timberlake är dock en duktig skådis, det är han som gör rösten till Arthur, men har ni sett honom i Alpha Dog? Awesome.

Ja, ja, jag hinner faktiskt inte sitta här vid datorn längre. Jag ska se Backyard Babies idag med Jenny och folk på Stadion vid sex typ. Men de släpper bara in ett fåtal personer så vi ska vara där tidigt för att försäkra oss om en plats. Så ajöken!


GOT TO GO /Helgonet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback