Klara

Igår var en sån bra dag! I skolan flöt det bara på, jag fick tillbaka två prov som jag fick MVG på och så fick jag veta att jag har höjt mitt betyg i spanska. På idrotten hade vi examination i gymnastik och då lärde jag mig att göra en rondat och fick MVG på det också. Efter skolan åt jag vitt bröd och Nutella med Alice, som just nu är den bästa personen som finns i hela världen. Sen på Danscenter fick jag för första gången på hela terminen bukt med streeten! Jag klarade inte bara av koreografin, det såg bra ut också! Fan vad nöjd jag var, så himla glad.

Ända tills jag kommer hem och får veta att min storasyster Klara ska resa bort. Imorgon. Vilket alltså blir idag, hennes plan gick vid ett nån gång. Jag visste ju om att hon skulle dra iväg och jobba utomlands, men jag trodde åtminstonde att det var om några veckor, inte nu! Och ingen vet hur länge hon ska vara borta, men det lär bli flera, flera månader. Hon kanske hittar något fint ställe eller någon hon älskar och bestämmer sig för att stanna där för alltid. Vad ska jag göra då?! Jag behöver henne!

Just nu försöker jag bara låtsas som att on helt enkelt bara sitter hemma i sin lägenhet i Alvik och har jättemycket att göra och inte hinner leka med mig på ett tag. Det känns lite bättre, fast jag vet att det inte är sant. Det är bara så sjukt att föreställa sig att jag inte kommer träffa henne på ett väldigt långt tag. Men jag är såklart glad för hennes skull, hon ville ju verkligen det här. Fast jag kommer sakna henne så sjukt mycket! Jag satt uppe jättesent igår och bara kollade på henne när hon packade. Så jag har sovit mig igenom nästan varje lektion idag. Men det var det värt, vem vet när jag kommer få se henne igen?

I LOVE HER / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadja

Men orka att du är typ bäst på allt! Och har det way roligare på gumpan än vad vi har.
Men hon försvinner ju inte for ever, ta det bara lungt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback