Lista

Jag har fett tråkigt och låtsas som att jag har glömt bort att jag måste plugga och sova. Eller nej föressten, jag ska inte säga att jag har tråkigt, för alla skyller på att de har tråkigt när de lägger ut listor för alla vet att ingen orkar läsa dem. Men jag har faktiskt tråkigt. Och ni behöver verkligen inte läsa om ni inte vill. (btw, fan vilka jobbiga frågor...kan typ inte svara på nån haha)

Namn - Saga
Födelsedag - 29 februari, icke att förglömma, people!
Hemstad - Stockholm
Ögonfärg - Blågrå
Hårfärg - Just nu brun, men jag saknar faktiskt mitt röda
Längd - Typ 170 cm
Högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt
Värsta ovanor - Jag biter på mina fucking naglar, har alltid gjort det och jag tvivlar på att jag någonsin kommer att sluta.
Stjärntecken - Fisk
Skostorlek - Varierar, haha... Men men 38 och 40, skulle jag tro.
Är dina föräldrar skilda - Nope.
Skor idag - Långa, fodrade Converse inköpta i Thailand
Svagheter - Jag är svag för... Jag vet faktiskt inte.
Mål för året - Få tillbaka min mage från innan sommaren, inte sänka mina betyg
Mest använda fras på msn - typ "GAHAHA" eller "mh."
Det första du tänker på när du vaknar - NOOOOOOOOOOO!
Bästa kännetecken - Haha, you tell me. På den gamla goda tiden skulle det väl ha varit rödtott eller nåt
När går du och lägger dig - För sent.
Mest saknade minnet - Oj. Jag tror inte jag saknar nånting mest liskom, men jag saknar min första resa till Thailand... 
Färg - Grön. Det blir alltid grönt, även om jag verkligen antränger mig för att det inte ska bli det.
Mat -  Grönsaker och potatis.
Sport - Dans är en sport eller? Äh wtf, jag älskar att åka snowboard <3 
Djur - Lillebror
Glass - McDonaldsglass med chokladtopping
Godis - Choklad och sånadär persikor och torkad frukt
Affär - H&M (93 procent av min garderob består av H&M kläder)
Skådespelare - Gosh. Johnny Depp? Haha, bara för att han är snygg. Nejmen just nu gillar jag Justin Timberlake som skådis.
Låt - Idag: Live And Let Die - Guns n' Roses
Nummer - 12, får damp av ojämna tal
Tuggummi - BigRed
Helgdag - Lördag
Årstid - På vintern och hösten är det sommaren och våren. Och tvärt om.
Tandkrämssmak - Hahaha, qué? Jag vet inte.
Radiostation - Bandit
Parfym - ...none. Jag använder inte parfym,
Doft - Kanel.
Kroppsdel på motsatta könet - Rygg, armar.

VÄNNER OCH LIVET
Vad vill du bli när du blir stor - Framgångsrik, glad, kär, snygg
Hur vill du dö - Trött och nöjd och glad och ja... färdig helt enkelt.
Vem av dina vänner är mest lik dig - Oj, det var svårt. Men det blir nog Al dära ändå...
Vem är mest högljudd - Elin. Alice. Martina. Hanna. Alla tillsammans... Men det är inget man tänker på.
Vem får dig mest att skratta - Alla mina vänner får mig att skratta.
Vem har du känt längst - Nadja antar jag. 
Vem är blygast - Nikita kanske? Bara för att hon ser blyg ut hahaha, nej jag vet inte det är väl olika
När grät du mest - Mest? Jag vet inte men senast var... Iiiii tisdags måste det ha varit...
Bästa känslan - Glädje
Värsta känslan - Sorg, besvikelse
Vart vill du bo i framtiden - Nån stans där det är varmt året om.
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Min näsa, mina pigment, min mun, mina ben... Men prio ett är mina ögonlock HAHAHA
Hur länge tror du att du kommer leva - 86 år, fyra månader och tre dagar.

HAR DU NÅNSIN
Varit kär - Ja tyvärr.
Blivit dissad - Jaaa
Rymt hemifrån - Nejjj
Skolkat - Ja
Tänk på självmord - Nope.
Sovit utomhus - Ja, fy faan
Gråtit i skolan - Jepp, länge sen though
Spytt i skolan - Nej euw...
Velat bli modell - Lite. Om jag får träffa Tyra Banks.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Omg ja
Sett en död människa - Nej
Druckit alkohol - Ja
Använt droger - Nej, och jag tänker aldrig göra det heller
Ätit sushi - Ja, disgusting
Varit på scen - Yeeey, ja <3
Snattat - Nejjj jag är ett Helgon dude
Retats - Mhm!
Blivit nerslagen - Gills det om man var liten? xD

DU
Svär - Jaa.
Sjunger bra - Folk säger det.
Duschar dagligen - Ja.
Vill gå på högskola/universitet - Självklart.
Vill gifta dig - Svårt att säga nu.
Tror på dig själv - Joorå.
Tycker att du är attraktiv - Hahaha, sällan, men jag har mina moments.
Kommer överens med dina föräldrar - Faktiskt rätt så ofta.
Gillar åska - Nej, skeva människor gillar åska, inte jag
Spelar något instrument - Gitarr sen ungefär fem år tillbaka, men det betyder INTE att jag är bra.
Äger en ipod - Rosa nano hehe
Ber - Icke
Går till kyrkan - Nej.
Sover med gosedjur - Nej, det var ett tag sen..
För dagbok - Yes.
Dansar i regn - Mys. Fast det blir kallt.
Sjunger i duschen - Aldrig.

/ Helgonet

Kommentarer
Postat av: Jasmine (exji.blogg.se)

Will never forget, 29/2! I looove det datumet! ;D

2007-11-22 @ 12:35:52
Postat av: Saga

of course not, det är ju det bästa datumet! ;]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback