Ljuva fredag

Fasen vad najs det var att sluta 11.20 idag! Och det är ännu mer najs att veta att vi kommer sluta så tidigt varje fredag resten av terminen. Nu vill jag inte byta schema med paralellklassen till våren längre. Det känns ju faktiskt bara bra som det är, hehe! ^^
Så jag gick hem, åt, sov, vaknade, bytte om... Nu ska jag snart dra iväg och spela gitarr. Sen ska jag rusha hem, hämta mina grejer, ringa och påminna Elin om att bussen vi ska ta går om tio minuter. Sen ska vi åka heeela vägen till Heron city där vi ska möta Nikita, Jennifer, Martina och Jasmine för att se Saw 4. Treeevligt värre. Jag har bara sett typ två tredjedelar av den första Sawfilmen, men alla säger att de är jätteäckliga. Det gillar jag, äckligt är kul.

Ännyväjs, sen bär det av hem till en polare där det blir käk och sedan får vi väl se hur det blir med resten av kvällen. Jag är i alla fall övertygad om att det blir awesome!! Buenas tardes everyone, nu drar jag!


                                                                                                                                         <3 Fet stil och kursivt <3

ENJOING GOOD TIMES / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback