Man kan väl få drömma...


Gosh vad najs det skulle vara att ha mycket pengar. Fan vad snygg jag skulle vara då! Jag skulle vara snygg i skolan, jag skulle vara snygg när jag dansar, när jag åker snowboard, när jag äter, när jag sover, när jag skiter... Jag skulle ha så jävla mycket vackra kläder, och jag skulle ha råd att köpa allting ekologiskt. Jag skulle ha skitbra smink och skitbra hårprodukter och en massa krämer för mitt finniga ansikte. Jag skulle ha en bra plattång, och en bra locktång och en bra fön. För att inte tala om alla skor jag skulle ha, oh my god, you can not imagine! Och jag skulle ha en massa väskor för alla tillfällen och ååååh vad många garderober jag skulle behöva! 

Till allt det här skulle jag ha en stylist som bryter på franska och han skulle vara sådär supergay och bara älska att noppa mina ögonbryn och färga mina ögonfransar och göra mig beautiful om mornarna. Bad hairdays skulle vara ett minne blott. Han skulle få raka mina ben åt mig, för det tycker jag är skittråkigt. Så kan han ju passa på och torka mig i arslet när jag är på toa också, när han ändå håller på... Nej men vi skulle ha roligt tillsammans!

Han skulle också vara min personal shopper och kuta runt i alla affärer åt mig, för jag blir less på det på en halvtimme. Så skulle jag bara stå i provrummet och prova alla kläder som han ger mig. Och han skulle förstå min smak precis så han skulle kunna hjälpa min mamma och mina systrar när de handlar julklappar och dylikt till mig för de säger att de verkligen inte förstår min smak. Det skulle vara awesome. Oooooch jag skulle köpa linser så att jag slapp mina jävla brillor!!! 

Jag skulle se så bra och fräsch ut all the freakin' time och alla skulle bli helt förstummade och tycka att jag var så jävla snygg. Men ingen skulle hata mig för det för jag skulle också vara så himla ödmjuk och snäll och rolig och jag skulle köpa McDonaldsglass med chokladtopping åt alla och alla som ville låna mina kläder skulle få det. Självklart skulle min familj och alla mina vänner få en massa presenter av mig, men till en viss grad. Man kan för i helvete visst köpa sig vänskap och kärlek och jag skulle inte vilja att någon utnyttjade mig. Så jag skulle vara på min vakt och varje gång någon fick något av mig skulle det vara spontant och personligt och hon eller han skulle bli så överasskad och glad.

Men nu är jag ju tyvärr inte rik... Jag lär aldrig bli rik heller, men om, om jag skulle vara det... 
Satan vilken heting jag hade varit! Nu ska jag sitta och tycka synd om mig själv för att jag är fattig och har haft samma skidkläder i typ tre år och att Hanna är rik och får en ny uppsättning varje vinter. Livet är mycket orättvist. Fast jag får ju åka till Asien (tretton dagar kvar). Men jag gillar faktiskt att se bra ut!


OH, I WISH / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Hanna

hehe nu ska vi inte förhasta oss här lilla gumman ;) Jag har haft mina förra skidkläder sen jag var 11 år, jag hatar att jag inte växer och att min pappa är snål >.

Postat av: Saga

HAHA, Jag vete fan vad de har kommit ifrån men du har haft nya jackor och skidbyxor varje gång jag har gjort dig sällskap i skidbacken! Så kom inte med nåt crap! ;P

2007-11-26 @ 22:55:36
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Saga

Dessutom har alla mina skidkläder jag har haft innan varit ärvda grejer från typ åttiotalet! Sådeså! Så det är mest synd om mig jao. xD

2007-11-26 @ 22:57:49
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback