NÖFF

(Ja, jag är medveten om att jag borde sitta och skriva klart projekten i ANT och Teknik men jag orkar inte. Inte idag. Bajs. Har tråcklat ihop alla bitarna till min balklänning idag, det är mer än nog arbete för en lördag som denna)     

                                      161419-155

Hahaha Saw IV alltså... Läskig? Nej. Äcklig? Inte så värst. Spännande? Det var den säkert. Men jag fattade ju inte ett jävla skit! Halva filmen bestod ju av flashbacks och grejer. Och hur spännande var det egentligen när det visade sig vem som var den nya Jigsaw typ? Inte alls, jag vet väl fan inte vem det var! Jag skulle ha sett tvåan och trean först tror jag, då hade jag säkert fattat bättre, då hade det säkert varit med spännande.

Men det var kul, Elin och jag garvade skiten ur oss under de första scenerna, och sen garvade vi när den där jävla dockan kom. Det var kul. Jag gillar dens ögon. JihahahHAHAHAhaha! Och grisarna!! <3 Yeey!

IT'S A TRAP / Helgonet 


                                                                                                                                                     Time is an illusion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback