schitzofreni



jaha alla verkar ha ngt för sig den här helgen... Förutom jag, kul. Skulle kanske ha följt med Nikita, saga och alla och sett saw IV men jag såg ju den förra veckan så... Idag slutade vi fett tidigt och det firade jag festligt nog med att...ÅKA OCH JOBBA! Fan vad jag hatar mitt jobb dte är så jääävla värdelöst och tråkigt, jag fick kämpa för att inte somna idag! *hoppas att min chef inte läser dte här*. Jag kämpar med mina små personligheter när jag jobbar, ena delen av mig som smörar för min chef och låtsas att jag bryr mig om dom små söta barnen. Jag låtsas att jag tycker dom är duktiga när dom lyckas hoppa jämfota 2 meter och låtsas bli så jävla exhalterad så att jag nästan skiter ner mig när jag måste vara med dom och leka "giftklumpen". Men mitt riktiga jag vill bara slå ner dom jävla trögfattade ungarna jag vill strypa min tråkiga och idiotiska chef, och skicka ungjävlarna till en jävla talpedagog så dom lär sig svenska. Dom är så jääävla goddamn trögfattade att man måste förklara allting 30 ggr. grr.... Men dte är lungt jag kan kontrollera mig själv, än så länge.

Och jag måste bara meddela att jag var först, först till att anmäla mig till att jobba i dne nya gruppen på tisadagar, men vad händer? Jo Dennis får dte jobbet istället och han som redan jobbar dubbelt så mycket som jag och tjänar dubbelt så mycket. Fan vad arg jag blir! Jag behöver pengar! Jag är så sur att jag skulle kunna sätta mig och bajsa på någon.


HATE MY JOB //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback