Söndag...


Ja nu har jag inhandlat hela min skidoutfit så att säga, jag och pappa åkte runt halva stan för att hitta jackan, den är tydligen populär. Haha mina byxor är killbyxor och finns alltså inte i min storlek så dom är sjukt stora, jag typ drunknar i dom, men det är nice jag älskar stora skidkläder :) först fick jag den inte för pappa, men det var bara att lägga på mina ledsna ögon och sen fick jag som jag ville, som vanligt :P
Igår kväll åkte jag och Dennis hem till Sophie och chillade med henne och janki och sen på natten åkte vi hem till Dennis pappa och sov där. Och idag åkte jag och pappa till Länna sport och köpte min jacka, så dte har varit helt okej dag hitils.

Men nu borde jag intervjua min mamma och mormor till ANT men jag orkar inte för att dte är såå jäävla tråkigt....usch.
  
Mina nya skidkläder <3

Söndag...



HERE I COME //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback