tjejdag med pappsen

Burton jacka

imorgon ska jag och pappa ha en superduper fantastisk tjejdag! först ska vi borsta varandras hår, testa olika sminkningar, kolla på sex and the city, shoppa och så blir dte nog ett och annat skvaller om snygga killar i skolan.
Host, så skulle dte ju kunna vara om jag var en jävla fjolla och pappa var en 15-årig bög, men så är ju inte fallet. Men vi ska iaf ut och shoppa, vare sig han vill eller inte, känner att gubben har blivit lite snål på gamla dar ;)

Så jag ska inhandla lite nya skidkläder bla den här superheta Burton jackan, LÖÖV IT. Sen ska jag köpa ett par Burton täckbrallor också, dom är såå jävla snygga, jag kommer bli hetast i backen for real! Och sne ett burton nitskärp som Dennis köpte till mig i veckan <3. Men jag kunde inte ladda upp fler bilder på samma gång, för jag har glömt hur man gör? *skäms*  Det blir säkert någon julklapp till älsklingen också, ett år i tisdags btw, vi åt på kohpangang, dte var myspys <3

Men jaja mer uppdateringar om min fjollbögdag imorgon ;) See ya!

IM SO GAY //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback