weekend



den här helgen har jag fan haft fler saker att göra, än vad jag haft det senaste året, nästan ;) I fredags vad dte iof ganska lungt, efter dennis och Isak hade lekt Starwars i en timme käkade vi och sen däckade jag och dennis i soffan... Vi är underbara barnvakter, jag borde inte skaffa barn, någonsin.

På lördagen började dagen med att åka till gymnasiemässan med pappa, han blev väldigt förtjust i östra gymnasiet, dte verkade väll bra men jag pallar inte gå i skogås ffs! Plus att jag är fett överkvalificerad för dom där små uffskolorna XD Sen åkte jag till stan med Dennis och vi kollade på winterjam på stadion, dom hade byggt upp värsta backen och hoppet och så hade dom värsta styletävlingen. grymmaste snubben gjorde en double frontflip. Sen träffade vi Janki och hans kompisar där också, ngn Johan som vi tydligen hade träffat på festen hos Sophie. Men det var bara Dennis som kom ihåg han...oops.

Sen följde Dennis med mig och hämtade biobiljetter på södre, jag och Sara skulle gå på bio. Sen när Sara kom in till stan tog vi ett snabbt snack på Fridays, dte var..hehe intressant.  Jag tänker aldrig visa mig där igen XD

Sen så drog Dennis hem och jag och Sara gick och kollade på Saw IV, den var helt okej, inte särskillt läskig men...

ja det var min helg, idag ska jag leka med Sophie, egentligen bode jag skriva mitt ANT men jag får göra dte ngn annan dag (a)

I LOVE WEEKENDS //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Martina

Har precis Alla gått på Winter Jam förutom jag?!?! *Deppig*

Postat av: Saga

Uppenbarligen... Jag visste inte ens att det var winter jam haha, åkte bara dit för backyard babies.. Men det var najs. sen var ju alla andra där också utan att jag visste om det och det var ju trevligt men jag träffade ju inte på nån direkt... wei

2007-11-18 @ 17:52:34
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback