Baby bangs, here I come

Nu är jag frisk! Eller, idag tog mitt penicillin slut så nu borde jag vara frisk. Vi säger att jag är frisk, okej? Jag var i alla fall med på gympan idag, och sen åkte jag till Danscenter för första gången på typ två veckor! Åh, ni anar inte hur underbart det kändes att äntligen få dansa igen! Det är så roligt! Vi hade vikarie idag dock, men han var awesome. 
Vi dansade på idrotten i skolan idag också, vals. Det var mindre kul. Min skola hyr alltid in en snubbe som heter Jonathan som har varit med i Let's Dance när vi har dans på schemat. Han är inte så awesome, han ser typ ner på oss och verkar bara sur och uttråkad. Dansglädje, verkligen. Vals är inte min grej, det var dödligt tråkigt. Jag och Jennifer skulle spexa till det lite, och jag hoppade upp på tå, bara helt vanligt på halvtå. Men nånting hände så mina tår knäcktes till! Det gjorde asont! Efter en stund kändes det som att halva foten hade blivit dubbelt så stor. Det var inte behagligt på dansträningen på Danscenter sen, men jag lyckades koppla bort smärtan, hehe. Kollade foten alldeles nyss, min "pekfingertå" har typ svullnat upp och "knogen" är helt röd. Haha, det är så typiskt min otur, när jag äntligen kan dansa igen så skadar jag foten. Grattis! Men det går nog över rätt fort, har knäckt fingrarna sådär så att de har svullnat upp och grejer flera gånger, det är inte så farligt.

Nu sitter jag här med min svullna tå och har ingenting att göra! Jag har ingenting att plugga till! Nästa vecka är det inga prov, inga inlämningar, ingenting! I och för sig ska jag ha räknat till tal 21 eller var det är i matten tills imorgon, men det tar jag i helgen. Det är så skönt att bara sitta och göra ingenting! Och på måndag försvinner tre lektioner för vi ska se på film, och på tisdag försvinner hela dagen för vi ska till rikstan och på onsdag och torsdag slipper vi spanskan för vi ska laga tortillas och gå igenom provet. Så det blir rätt chill nästa vecka.
Men först kommer helgen och före den fredag! Imorgon ska jag klippa mig! :D Har inte klippt mig hos frisör på nästan ett år, det blir trevligt. Jag ska klippa bebislugg som Hanna så vackert kallar det. Vi får se om jag passar i det, annars så wtf. Det är ju bara hår liksom, det växer ut igen. Sen ska jag vara barnvakt i ett dygn och på söndag ska jag köpa en plattång och färga håret. Sen har jag ingenting mer inplanerat. Förutom matten ja, haha. 

VERY, NICE INDEED / Helgonet



Kommentarer
Postat av: mandy

till hanna: du undrade vart tröjan kom ifrån den kommer ifrån LaRedoute! föresten såg dig och dennis idag ni gick vid industriområdet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback