Back in black



Ja jag önskar att jag skulle kunna skriva "Back in white" eller något lite mer positivt, men tyvärr allt är fortfarande lika segt. Den här gången har jag dock en ovanligt bra ursäkt till varför jag inte har skrivit på länge, jag har inte haft någon dator! Men nu har vi äntligen köpt en ny laptop, en Sony Vaio <3<3<3 Jag är så lycklig, skojar inte, den är så sjukt snabb, sexig och underbar! I freakiin´ lööv it!
Idag åkte jag och Dennis hem till mig för att plugga So, dte gick hyffsat bra, men jag fik ångest när jag märkte att vi hade prov på 20 sidor mer än vad jag trodde :S
Igår gick jag upp klockan halv 6 och pluggade, och jag la mig fett sent, det klarar inte min lilla minimala kropp av, så jag sov typ ståendes hela skoldagen idag. ZOMBIE...


På hemkunskapen idag fick vi göra valfri mat, vi gjorde Thaigryta och babanpannkakor med kokos- och vaniljsås och vaniljglass till efterrätt! Yummi! Alltså valde vi thailand som tema till maten, och dte ska vi ha en redovisning om efter lovet. Så vi valde att göra ett litet matlagningsprogram när vi gjorde maten, så dte var skitkul, jag och Helgonet flummade bäver XD Haha den blir säkert uppskattad.

Nej nu ska jag vara duktig och gå och fixa med random stuff så att jag kommer i säng normal tid, jag vill S-O-V-A!


DEAD WOMAN WALKIN´ //Krullet.

Kommentarer
Postat av: saga

Haha oh yeah! "Ja, och medans vi låter det här puttra i sisådär fem minuter ska Saga och jag gå iväg och leka lite vuxenlekar!" x] jag längtar efter olises min


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback