Hallelulja :D



Jaha, då har man åkt upp till Norrland då! Jag dom flesta kanske tror att dte är helt dött här, och dte är det! Förutom på kvällarn då beger sig alla desperata lantisar ut för att festa! Och dte är ju alltid trevligt! Igår var dte då partaj! Det var jävligt nice att träffa nya människor, jag är som ni kanske vet så jävla trött på alla i min närhet...nästan. Så dte var jävligt skönt, ja lite sneare ska vi väll in till "stan" ( en lite större håla) :P  där alla typ ska fixa cigg...ALLAröker här uppe, dte finns tydligen en affär dit alla lantisar under 18 går och köper ciggisar. ( Inte jag don´t worry jag är fett hälsosam och röker inte! )  Iaf, sen ska vi kanske leta upp ngn hemmafest hos ngn min kusin kände...tror jag? Så dte är party 24/7 YEEEEEEEEEEEEEEEY!!


NO TO SMOKING // Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback