Jag är så arg

Vi hade matteprov idag. Utomhus. I skogen. Vi blev indelade i grupper, fick varsin orienteringskarta per grupp och sen var det en mattefråga plus en sammarbetövning vid varje kontroll. Och ja, för att uttrycka mig kort så sög det. Det regnade, det var kallt, det var krångligt, jag tappade känseln i fingrarna när jag skulle skriva, vår grupp låg allra sist, yada, yada, yada. Dessutom ville inte mina gruppmedlemmar svara på de svåraste frågorna så jag skulle svara på dom sen när vi kom tillbaks. Och när jag stannade för att skriva av frågorna så gick dom ifrån mig. Jag blev bara argare och argare och ledsnade mer och mer på skiten. 

När vi äntligen var klara så stod söta Elin och väntade på mig med sin moppe. Men jag hade ju mattetal kvar så jag sa åt henne att åka utan mig. Så där satt jag, ensam kvar med min mattelärare som publik och försökte räkna ut de sista talen. Det gick ju inte. Jag var stressad som fan för att alla andra hade gått och för att min lärare inte kunde gå förrän jag var klar. Så det stod helt still i huvudet, jag fattade absolut ingenting! Jag vet att jag hade klarat av de där uppgifterna ifall vi hade haft ett vanligt jävla matteprov i ett klassrum! 

Så jag blev så jävla arg och frustrerad på mig själv, och på lärarna och på allt så allting brast och jag började gråta! Jag grät! Helt seriöst, jag gråter aldrig! Men där stod jag och hulkade framför mina lärare över ett jävla matteprov! Det var hemskt! Jag skämdes ihjäl.

Och jag kommer börja gråta igen om jag inte får MVG på det där provet för annars sänker jag mig i matte och det vill jag inte. Ooooch det blir nog så att jag bara får VG nu på grund av omständigheterna. Suck. Anyway är jag fortfarande pissed off för att vi inte  bara kunde ha provet inomhus. Då hade det gått bra. Det hade det faktiskt. Aja, shit happens.

LOT OF CRAP / Helgonet




Kommentarer
Postat av: Lauraa

åå saga jag lider med dig jag tycker det var helt fuck up!!
stress hela tiden

Postat av: Nadjuff

Hur kan man komma på tanken att göra ett sånt prov, det är bara skummt.Jag förstår mig inte på era lärare ibland. Men för mig är du alltid ett MVG!

2007-10-13 @ 16:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback