Livet går vidare

Det händer inte så mycket i mitt och Hannas liv, det är därför vi inte skriver så mycket. Förutom det gamla vanliga, ni vet: Fan vad skolan  suger, Fan vad stressad jag är jag har så mycket att göra eller Fan vad pank jag är.
Men nu ska jag köra en liten update här. Yey! Jävlar vad skojigt!  Jah..

Skolan suger fortfarande, och jag är fortfarande stressad och har skitmycket att göra. Fast just precis nu är det ganska lugnt för jag har inte dansat på länge. Jag är ju som sagt sjuk, har varit det i en månad nu. Och för en vecka sen ungefär drog vi till Vårdcentralen där de konstaterade att jag har bihåleinflammation. Så gav de mig penicillin och hostmedicin och nässpray och sa att Nu dansar du inge mer förrän du har blivit helt frisk! Annars blir det bara värre! Och man vill ju liksom inte dö så nu håller jag mig på mattan tills jag mår bra. Eller i alla fall tills penicillinet är slut. Och ja, utan dansen så blir mitt liv en aning tomt. Det betyder att jag är ledig på tisdagar, torsdagar och söndagar. Vilket betyder mer tid att plugga på. Halleluljah. Plugga bör man, annars dör man. 

Jag är inte pank längre heller! Jag har nämligen sparat all min månadspeng och all min lön sen en ganska lång tid tillbaka. Har ingen koll på hur mycket det är nu men en hel del skulle jag tro. Det är ju jul snart och min syrra fyller år och allting. Jag ska ju i och för sig åka till Asien över jul och nyår, så det blir inte så mycket julfirande direkt, och inte så mycket julklappar heller skulle jag tro. Men man vill ju shoppa där och köpa gifts till alla stackare som är kvar här i sugSverige. Dessutom måste jag spara ihop ett par tusen så jag kan dansa på Danscenter nästa år också. Anyways, på söndag ska jag få a lot of money. Ska passa barn i typ ett dygn. 24 timmar är lika med 1200 spänn. 

Eh. Nu ska jag sluta babbla om en massa ointressant crap. Bloggar egentligen bara för att slippa plugga. Fy på mig!

OVER AND OUT / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback