Som vanligt...

Nu säger jag det här för sista gången: Min mobil har gått sönder. Själva telefonen funkar okej, man kan ringa till mig, och jag kan ringa till folk genom att knappa in numret. Men skärmen har gått sönder, den är helt vit och man ser absolut ingenting. Jag kan alltså inte skicka sms och inte heller ta emot sms. Eller, jag kan ta emot sms, men jag kan inte läsa dem.  Och jag kan inte se min kontaktlista så jag har ingens nummer längre. Så om alla mina små vänner där ute kunde ge mig sina mobilnummer så jag kan få tag på er i fall jag så önskar. Taaack. Men snälla, skicka inte fler sms nu, ring istället! Och ja, jag vet, det är fel på min mobil hela tiden, it sucks.

Så där ja, nu vet alla det. Vidare till något skojigt. Eller, ja skojigt och skojigt, men jag har faktiskt för första gången på hela terminen avbokat någonting för att jag har insett att jag inte kommer hinna med det! Det är faktiskt ganska starkt gjort av mig, känner jag. Tråkigt, eftersom det var dansen med Nikita som prioriterades bort, men nödvändigt. Jag har en heeel del att göra imorgon och på tisdag innan jag åker till Västkusten på onsdag morgon. Bland annat måste jag skriva min kära NOuppsats om koldioxidutsläpp. Det kan faktiskt bli rätt intressant, om jag bara orkar börja någon gång. Måste skärpa till mig i NO innan jag sänker mitt betyg, ajabaja.
Anyways, jag måste gå upp 04.00 på onsdag för att hinna med mitt tåg som går från T-Centralen 06.00. Om jag känner mig själv rätt kommer jag inte att sova den natten för att jag i så fall inte skulle kunna komma upp i tid och där med missa mitt tåg. Vilket inte är så bra. Sen kommer jag i och för sig däcka på tåget och typ missa min hållplats eller nånting och det är ju inte heller så bra men... Den dagen den sorgen!

CELL PHONE PROBLEMS /Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadjuff

Jag tycker synd om dig, som helatiden får mobilen att bli trasig. Nu menar jag INTE att DU har tagit sönder den men det är en dålig karma omkring dig och mobiler tydligen. hehe men du kan få mitt nr sen, lägger inte in det här och nu..:P Du får ha det så bra tills vidare!

2007-10-30 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback