Studiedag

I förrgår sov Aron över hos mig. Det var ju mys. Vi har inte setts på grymt länge. Och på fredag ska jag tydligen hänga med till hans land, bara för han tjatar som in i helvete och alltid får som han vill. Brat. Bara för det ska jag lägga in en bild på honom som är jättefin. Det är ju tur att han inte läser bloggar iaf....
                                                          161419-139

Idag har jag studiedag! Så damn härligt! Jag förtjänar verkligen en sovmorgon. Men jag ska faktiskt dra till skolan idag ändå. Jag och Nikita ska låna gympasalen för att dansa. (Jag ska dansa hela dagen, ska till Danscenter ikväll också, hehe!) Vi håller på och sätter ihop ett nummer. Bara för rent nöje, faktiskt.  Och så ska jag kanske ta och börja fila på det där solot som behövs för att söka Dansinriktning på Södra Latin. Får se i fall jag får ihop något bra. Jag har ju aldrig dansat solo förut...

GONNA BE GREAT / Helgonet



Kommentarer
Postat av: Sophie

Har tagit bort låten.
Kan nog inte riktigt förklara däremot hur du själv lägger in musik, måste visa det i så fall.

Postat av: Nadjuff

HAHAHA, vilken het bild du har där! ;D

2007-10-27 @ 13:13:07
Postat av: Saga

hehe jag veet :]

2007-10-27 @ 17:31:35
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback