TRÅÅÅÅÅÅÅKIIIIIIGT

Vad är det med mig egentligen?? Jag vill redan spy galla över vår bloggdesign! Den är så fuuul! Och det var inte ens länge sen jag gjorde om. Jag har problem. Eller så är det nog bara så att jag tröttnar på saker väldigt fort. Vänta, det kan faktiskt stämma...

Men hur dålig fantasi får man ha? Vitt och svart och lila? Visst det kan säkert bli jättefint, men inte när jag gör det. Usch, jag skäms. Men jag orkar nog inte ändra just nu. Men sen nån gång inom en snar framtid, det lovar jag. Dessutom, kära vänner, blogglåten ska bort! Bort, bort, bort och aldrig komma tillbaks. Fan vad jag är trött på den! Anledningen till att den har varit kvar så sjukt länge är att varken jag eller Hanna vet hur man ändrar bloggmusiken. Det är Hannas vän Sophie som har fixat det där så fint. Och det var ju snällt, men nu har jag frågat henne om hon kan berätta för mig hur man ändrar bloggmusiken. Så kan jag fixa det själv i fortsättningen. Fett skönt.

CHANGING IS GOOD / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Jenny

lilla saga, jag vet hur man ändrar låten. fråga mig sen så förklarar jag okey? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback