Bit av mig armen

Det är lite sådär just nu att precis allt går mig på nerverna. Jag tror att det är för att mamma ska ha sin jättestora femtioårsfest imorgon och att det är lite jättestressigt och att jag typ har lovat att jag ska spela någon låt på gitarr som jag inte kan och det finns ingen chans att jag hinner öva in den till imorgon. Har suttit hela eftermiddagen och tränat men det har endast resulterat ömma fingertoppar. 
Klara tror att jag är irriterad för att jag helt enkelt inte klarar av att ha så mycket på gång hela tiden, men just nu tycker jag att Klara är pain in the ass så jag bryr mig inte riktigt om vad hon tycker och tänker. Som om att jag tänker typ sluta dansa bara för att jag blir mindre puttignuttiga bland folk. HA! You wish...

Jag ska ägna hela min lördag åt festen och att den blir så bra som möjligt och att mamsen har så kul som möjligt. Jag ska alltså jobba loss. Men jag får inte betalt, det får dock Hanna och Jenny, Alice, Amanda och Nadja som också ska hjälpa till. Stackars barn, jag undrar om de vet vad de har gett sig inte på... Nej, men det blir säkert bra. Det blir säkert bra...

IT'LL BE GREAT /Helgonet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback