I lay down on the cold ground

Jag måste skärpa till mig lite nu, jag har tydligen blivit svag i NOämnena och i matte. Det är inte för att jag inte kan, det är för att det är så jävla tråkigt och då pallar jag bara inte! Men om jag vill behålla mina betyg där så måste jag skärpa  mig och sätta igång och anstränga mig lite i fortsättningen. Jag är bara rädd att det inte räcker längre. Nu har jag suttit och tragglat med Biologin i närmare hundra år, och det är fortfarande knappt en A4, och jag har ändå drygat ut det med så mycket extrainformation och babbel som jag kan utan att man lägger märke till det. Jag får verkligen inte ihop mer text! And it freaks me out för jag har alltid skrivit femton sidor för mycket. Aaaah! Vad är det som har hänt? 

Fick för övrigt lön idag. Meeen jag fick typ lämna ifrån mig allt direkt för jag har slarvat bort en bibloteksbok nyligen. Jävla Jan Guilloskit, läste inte ens ut den och nu är den borta och jag får betala 250 spänn. Yey! Nej, det är dags att jag får tillbaka alla mina pengar nu som jag har varit vänligt nog att låna ut till folk. För jag är pank. Ajöken!

GIMMIE MY MONEY / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadjuff

Jag har dina pengar här hos mig, problemet är bara att jag inte har träffat dig än, men jag ska skaffa jämmna pengar så att jag kan ge dom till jenny sen så får du dina kära 50 spänn! ;)

2007-09-27 @ 19:58:55
Postat av: Saga

Underbart! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback