Jag kan ingenting!



Jag sittre här helt desperat med mina små böcker, häften och anteckningar här men INGENTING vill pressa sig in i min hjärna! Ingenting kommer in där, jag måååste verkligen få MVG på båda proven annars kommer jag sänka mig i NO och sen kommer jag inte kunna höja mig i hemkunskap. Suck, sen måste jag få mvg på min lilla uppstats också, jag är entligen klar med den! Så skönt, dte blev ett A4 tillslut! Jag är relativt nöjd men jag tvekar på att det räcker till ett mvg. Jag hade planerat allt vad jag skulle skriva om, det skulle bli så jävla bra. Men dte finns fan ingen information på internet om skiten!

Nrej usch, jag ska gå på bio om typ 2 timmar, mina kära föräldrar tvngar med mig även fast jag skriker och säger att jag måste plugga. Men dom tycker tydligen att jag aldrig är hemma och leker med dom, KONSTIGT?! men ändå vil dom att ja ska plugga mer? Jag förstår inte.
Jag är jättesugen på att leka med älsklingen men dte går fan inte vi måste plugga hela tiden båda två! Men i eftermiddag måste jag in  till stan och träffa Sophie och hämta mina skåpnycklar, då ska lilla Dennis följa med :D . Jag måste ha mina jääävla nycklar men egentligen har jag fan INTE TID!

kommer få IG, kommer sänka mig och jobba som sopplockare resten utav mitt liv men dte är chill. Ni kanske tycker at jag överreagerar, dte gör jag också, dte gör jag alltid när jag är stressad.

LIVING UNDER PREASSURE //krullet.

Kommentarer
Postat av: SH

Oj oj =/ Låter stressigt, själv har jag programmerings prov nu i veckan, hemskt! Koderna ha rinte fastnat i huvudet alls.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback