Jag vill UT!




Vad är dte här för nån jävla skit kan ni tala om det för mig? Hur kul kan det vara att sitta inne en fredagkväll och...PLUGGA NO?! Jag hatar den jävla skiten! Jag fattar ingenting och sen ska vi skriva en NOinlämning också, problemet är bara att våran underbara lärare bara väljer ämnen som det knappt finns någon information om! Iaf inte om man vill reflektera och fördjupa sig... Så det är ju kul, kul att hon ger oss en suck i helvettet att få mvg på skiten. Om jag inte får mvg så sänker jag mig, KUL!

Men imorgon blir det kul för då är det förmodligen P-A-R-T-Y!! Jag har längtat som in i helvette efter party, har inte festat på en miljon år! Men mina päron är typ dumma i huvet och lackar bäverfitta, men jag och min stora käft kan snacka oss ur allting! Don´t worry I´ll fucking be there!

Lite stressigt nu med skolan, jobbet ridningen och allt men inte ens en tiondel av vad helgonet har att göra, så jag borde inte klaga. Skulle önska lite mer mystid med älsklingen bara, men det får vänta till efter provbomben.


LIVIN´AND LEARNING //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback