Så onödigt.


Just nu känner jag att gå i skolan är sjukt onödigt. Jag lär mig fan ingenting! Alla lärare kommer 20 minuter försent till lektionerna, sen säger dom vad vi ska göra och springer iväg igen, om man behöver hjälp så är dte synd för oss. Matten är värst, jag har alltid fattat matten men nu förstår jag ingenting, gör fel på varenda jävla tal! Det är sjukt frustrerande att ingen, inte ens min lärae kan förklara så att jag förstår.

Iaf slapp vi engelskan nu så vi har håltimme. Gick till Dogge och bad om hans hemnycklar, hans kompisar såg lite chockade ut men men. Så nu sitter jag här hemma hos Dennis och chillar, han är i Flemingsberg så jag är ensam, ganska skönt. Lisa och Alice (katterna) har damp och skriker som jävla cpn och hotar med att kissa på mattan om dom inte får gå ut, horor.

Men ja igår köpte jag ett par skitsnygga ankelboots som jag har på mig idag <3 Det är ju kul förutom att mina tår vrids i en högst onaturlig vinkel. Nej nu börjar jag om 10 minuter borde börja dra mig snart, puss i stjärten!


NOT SO NECESSARY //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback