sjuk :S




Usch jag orkar INTE vara sjuk, visst det är kul när man får sova på morgonen och när det finns bra skräptv att kolla på. Men gott folk efter det så blir dte bara jävligt tråkigt. Jag själv brukar lösa krisen genom att maniskt rulla på golvet tills jag blir utmattad och somnar :D I´m the smart shit.
Lite deprimerande att jag blir sjuk precis när dte blir bra väder, bläk.
Jag ska ju jobba som servetris på Sagas mammas 50-årsfest på lördag så jag måste tuffa till mig lite tills des annars får alla vara beredda på att jag kommer vara stenhög på Alvedon...

Igår var dte skolfoto också btw! Haha det var fett kul alla var skitfula och coola som fan! Alla var grymma 80-talare! Can´t wait to see the result!

SICK AS HELL //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Tjoddan

Krya på dig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback