Sjukling.

Jag höll mig frisk förvånansvärt länge! Faktiskt. Mycket längre än vad jag trodde. Men nu är jag sjuk. Började få onti halsen i torsdags kväll, när hela klassen var ute i skogen och skrämde slag på varandra. Och nu imorse när jag skulle hjälpa min syrra att flytta så gick det bara inte. Jag stapplade omkring som en zombie, var mer ivägen än till hjälp skulle jag tro. Så jag fick skjuts hem och tillbringade resten av lördagen nerbäddad i soffan framför teven. Kul. Verkligen. Jävla pissförkylning. Dö, döööööööööööööö!

Har en del grejer som jag borde göra. Packa upp min ryggsäck (så att sakerna i den inte möglar sönder) och ta hand om gårdagens disk, till exempel. Men jag pallar inte. Gör det imorgon. Imorgon ska jag också dansa, är det tänkt, fast jag vet inte om det är möjligt, jag vill inte svimma eller nåt under klassen och stjäla all uppmärksamhet , folk betalar faktiskt a looot of money för de där klasserna. Och då betalar de för att få dansa, inte för att få ta hand om någon jävla sjukling. Skulle ha tagit nån klass i fredags också, men jag orkade inte då heller, såg World Trade Center med Al istället, hon var i behov av lite sällskap. Köpte svindyr Ben&Jerrys, vet inte varför alla tycker Ben&Jerrys är så fantastiskr, det smakar ju som helt vanlig glass! Det fanns i alla fall en smak som hette Chocolate Therapy, tyckte det var lite passande så vi köpte den. Bla, bla, bla, bla, blaaaa............... jag vill dansaaaa! Missade ju showjazzen i tordags på grund av den där jävla hajken och så blir jag sjuk  och missar moderna imorgon också! Jag vill vara frisk, jag vill dansa!!

Sen så har min mobil fuckat ihop, jag vet inte vad problemet är, men jag kan bara ringa SOS samtal och det står Fel IM-nånting på skärmen och jag fattar ingenting, men jag kan inte få tag på någon och ingen kan få tag på mig, igen. Fan vad jag hatar att vara mobillös!! 

I'M A ZOMBIE / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadjuff

krya på dig! Pussar från nadjuff! ^^ Im going to spend my last sweden money on candy and movie,to you! :D<3

2007-09-16 @ 11:26:06
Postat av: saga

Naa, <33
what kind of movie..? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback