trött lördag


Jag är uttråkad! Sitter här vid min lilla cplaptop som har trojan och krashar totalt. Men men vi ska köpa två nya snart, dte är mitt uppdrag att hitta vilka vi ska köpa bara. Kul! Jag kan ingenting om datorer, jag tror Dennis får vara med på ett hörn där. Sophie och jag skulle leka nu, men hon har inte ringt tillbaka?! hmm...jaja vi åfr se om ho dyker upp, vi hoppas på det.

Imorgon ska jag till mina kusiner min farbror fyller år så. Jag tänkte baka en liten cheesecake tills dess också, får se hur dte blir. JAg lovar att jag är kung på att göra cheesecake! Jag borde  fan ta betalt för att göra det.

Måste köpa en ny piercing också, hade tänkt göra dte idag men vi får se hur det blir med det, east-street stänger rätt tidigt så. Aja jävligt lugn helg kommer dte bli iaf.


KING OF CHEESECAKES //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback