Vad faan?

Jag som hade två trevliga hemmafester att välja mellan denna kväll. Nu har jag ingen. Varför blir det alltid så här när jag måste välja mellan två grejer?!

Fest nummero 1 var typ slut och folk var på väg hem när jag ringde (för typ fyrtiosjunde gången) vilket var högst underligt eftersom klockan inte ens var nio på kvällen. Börjar nästan ana att de sa att det var slut bara för att de inte ville att jag skulle komma dit, hehe. Om de gjorde det blir jag grymt pissed, men det tror jag verkligen inte, jag är bara paronid. ( Ingen tycker om meeeej! :'[ )

Fest nummero 2 hade jag inte ens tänkt gå på, fast jag tycker lika mycket om människorna på den festen som på fest nummero 1. Jag kände helt enkelt inte lika starkt för den just idag. Men eftersom fest nummero 1 inte längre...fanns, så tänkte jag att jag skulle gå på fest nummero 2 istället. Så jag började ringa runt, ingen svarade, sen fick jag tag på nån som inte ens var på fest nummero 2 men gav mig numret till hon som den var hos. Men hon sa att "Nej, det blev ändrade planer, det blir ingen fest! Jag är i stan nu!" Jaha... Då försvann det också ner i ett stort svart, deprimerat hål.

Där ser man! Fredagskvällen som jag så fint hade lagt upp för mig bara sprack itu i två feta bitar. Det var ju kul! Men jag ska inte hänga läpp. Det kanske går något skojigt på Tv...

FRIDAY NIGHT @HOME /Helgonet



Kommentarer
Postat av: Nadjuff

Stackare!Jag kunde kommigt hem till dig eller nått!<3
Det finns ju alltid that 70Show men du har väl drogat sönder hela boxen och då är det nog inte lika roligt. :(

2007-09-08 @ 14:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback