Yesterday night

Hahaha! Jag måste berätta om igår! Shit...

Jag, Jenny, Hanna, Alice och Linda skulle dra på fest hos en viss Micke. När vi kom dit så fann vid efter ungefär tre sekunder att hela festen bestod av så kallade "fjortisfittor". Efter ytterligare tre sekunder hade vi allihopa blivit utpekade som emos. Efter en halvtimme eller så drog Hanna, Linda och Jenny iväg någonstans, vet inte riktigt var men jag minns att Hanna skulle slå ner några fjortisar. Happ, kul. Sen såg man inte mer av henne på hela kvällen. Och inte Linda heller för den delen , hon flydde iväg med sin pojkvän. Och lagom till att Jenny kom tillbaka så bestämde sig Alice för att lämna festen hon också.

Jaha. Det var ju kul, alla lämnade mig och Jenny där bland alla foundationbrudar. De var så ytliga allihopa! För efter att Hanna och de hade dragit så var jag helt plötsligt inte emo längre! Fattar ni? Då gick det helt plötsligt att snacka med mig! Och sen helt plötsligt är det någon som skriker: Alla killar in på Mickes rum! Vi ska röstaa!
Sen kommer de ut och pekar på en brud och ba: Regina! Du vann!
De hade suttit där inne och röstat fram festens snyggaste respektive fulaste brud! Vad är det för jävla lågstadiefasoner? Det är ju pinsamt!

Senare hookade jag up med nån liten snubbe som var fett trevlig. Han var akrobat och gick ner i splitt och allting. Awesome. Han hade inte varit med och röstat heller. Very good banana!
Kvällens höjdpunkt var dock på vägen hem! Jag vet inte om jag har berättat det, men min mobil dog under våran lilla paddelutflykt som vi hade med klssen för ett par veckor sedan. Sen dess har jag gått mobillös ännu en gång och det har varit lika hemskt för mig som för mina medkamrater. Men så igår, när jag satt på bussen med tre idioter från festen, så slog jag på min mobil och fann att den funkade igen! Jag blev så glad, så glad och började genast ringa runt till folk för att berätta den fantastiska nyheten! Fast det var ingen som svarade...

LOVE MY PHONE / Helgonet


Kommentarer
Postat av: Nadjuff

"Regina, Du vann!" Herregud, är det sånt man gör på foundationfjortisarnas fester?lol på dom ytliga människorna.
YAY! Man kan alltså ringa och sånt till dig nu! ^^
Var roligt, vi måste höras någon dag, har inte lekt med dig på länge ju!:o btw,har jenny gett dig mina pengar ännu?

2007-10-01 @ 18:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback