Avundsjuk?

Här sitter man i lägenheten i Åre med perfekt utsikt över Åresjön genom panoramafönstrena. Inte en irriterande lärare eller tråkig skola i närheten.
Iaf är det underbart här uppe, första dagen var helt grym, det var soligt, ny pudersnö i offpisten och så varmt att folk satt och solade på toppen utan tröja. Aah livet är underbart utan skolan.
Jo, jag vet, jag har en massa skönt plugg med mig att göra här uppe, men inte helt oväntat har jag trängt bort det ur min hjärna.
Idag åkte jag snowboard, det är grymt svårt men jag fick till det ganska bra lite då och då. Funderar på att ta lite snowboardlektioner nästa år, det är ju grymt kul!
Men som ni kanske anar har jag krossat varenda muskelcell i kroppen och alla ben har blivit pulveriserade. Men det är sånt man får ta om man är biff! Host.

Imorgon kommer svaren från gymnasiet, lite pirrigt i magen även fast jag vet att jag kommer in till 99%. Jag blir grymt glad om jag och Dennis kommer in på våra förstahandsval :D

Vi måste också gratulera Saga som fick högsta poäng på sin dans på Södra Latin! Hon är helt grym! Yey, man blir ju alldeles stolt av sig :) GRATTIS SAGA DU ÄR GRYM!

OH SO SORE // Krullet.

Kommentarer
Postat av: saga

TACK HANNA! Och jag vill också åka snowboard :(

Postat av: Anonym

må din snowboard karriär lyckas bättre än min... ;)

2008-04-17 @ 17:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback