Cowgirl

Haha! Jag tror aldrig jag har haft en sån här rolig skoldag, någonsin! Den bestod av att vi dansade showjazz, och sne på eftermiddagen dansade vi.... COWBOYDANS?! Jag låg i en hög i extrema krampanfall och tårar som sprutade ut ur ögonhålorna på mig, när jag tvingades se min kära klass göra sitt bästa för att hålla minen. Men när jag såg min idrottlärares inlevelse i "lasso-kastningen", med tillhörande erotiska höftrörelser, kunde jag fan inte hålla mig längre. Det var så sjukt, dte var så vidrigt, det var barnsligt, det var grymt KUL!

Nej men på riktigt det var en riktigt soft dag, inga jobbiga lektioner på hela dagen. Ingen som påminde oss om att dte bara är en månad kvar, och att vi måste kämpa hårdare än hårdast för våra betyg. Ingen press, inga prov, bara kul helt enkelt!

Det har varit en bra dag :)

I SAY GOOD DAY //krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback