Dilly likes Killy

Vet ni vem som räddar min vardag från total undergång nu för tiden? Jo, Jennifer Phiel!

 Den människan är så genuint glad, skön och rolig rakt igenom hela hon. När man är med henne glömmer man helt bort hur tråkigt och ont i huvudet man har det och hur trött man är och hur allting suger. Hon lyser upp min dag helt enkelt. Genom att bara vara hon. Det är så jävla skönt, vi behöver fler som Jennifer. Fler som kan sprida lite glädje runt omkring sig. Och inte påtvingad, glättrig, ytlig, irriterande glädje, utan riktig, rolig, varm glädje! Humor. 

Anyways, Tack, Jennifer, för att du är så bra och fin och för att du påminner mig om hur det är att få träningsvärk i käften av garv! Puss på dig!

SHE IS FUNNY / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är så söt Saga! Hahah det är helt sjukt hur kul vi har! :D
Jag kommer att sakna dig,ditt sovande på lektionerna och våran humor galet mycket efter nian! :´)

2008-04-14 @ 20:38:21
Postat av: Saga

Men! Jag kommer att sakna dig med!!!!
:'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback