Domedagen är nära

-"hörrni! Kolla där borta!! Vad är det för något?!"
-"är det en flodhäst, en övergödd gris?! Eller är det kanske en mammut?!"
-"Nej ta det lungt brudar, det är bara Hanna i bikini!"

Ja, jo jag spelade just upp ett litet scenario för er, ett litet scenario som faktiskt kommer att inträffa imorgon, på simningen.

En gång om året samlas högstadielever i en simhall nära dig för att doppa sina bleka fläskarslen i simbassängen. Domedagen är nära nu, den vi alla har fruktat, den vi hoppats ska läggas ner och brinna i helvettet.
SIMDAGEN ÄR HÄR!!

Ni kanske tycker att jag överdramatiserar lite, men icke. Jag känner igen mig läskigt mycket i Helgonets nedstående beskrivning av bikiniprovning... Ska vi hålla i varandras kärlekshandtag?!
Nej men det är lungt, det är alltid lika kul att hoppa i den iskalla bassängen och bara må dåligt över sig själv samtidigt som man kollar på resterande tjejer som är bruna och vältränade. Gud, låt dom brinna i helvetet.

LET ME DIE //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta överdramatisera och ta tag i dina problem och skaffa hjälp!

2008-04-07 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback