FEST!?

Den stora frågan är: Blir det utgång kväll eller inte?

För blir det det så vore det ju ett ganska smart drag av mig att göra mig i ordning. Typ nu. Jag har i alla fall inte pyjamas på mig längre men en dusch skulle ju inte skada. Dessvärre har ingen som helst lust att sitta där sen, efter att ha slösat med foundation och hårspray och kämpat i femton minuter på att få på mig stuprören och så blir det inget. Jag vägrar springa omkring ute i flera timmar i jakt efter någon liten hemmafest med 98 procent fjällrävenfjortisar där jag ändå inte känner någon. Och visst, man kan vara utomhus, men ursäkta mig om jag har dålig blodcirkulation och fortfarande fryser. Det är varmt i solen ja, men det är faktiskt vetenskapligt bevisat att solen försvinner på kvällen. Så tack, but I'll pass. 

Fan. Jag vill verkligen, verkligen ut ikväll. Annars måste jag kolla på Borat med min lillebror hela kvällen, för jag har lovat. Att det aldrig, aldrig ska finnas någonting som är helt säkert. Tyvärr så är min tid som hemmafestvärdinna över. Nu är det fanimig någon annans tur!

I LIKE PARTIES / Helgonet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback