Full rulle

Skoldagen avklarad. Ja, den avslutades med tusen meters simning som så gott som alla klarade av utan problem. MVG till mig i alla fall heheee... Det blev i alla fall så att vi fick sluta nästan två timmar tidigare idag och det är ju så jävla skönt! Det betyder att jag hade tid att åka hem och varva ner innan dansen. Jag hinner aldrig hem innan dansen! Det var samma sak igår, vi slutade tidigare, jag hann gå hem och chilla nån halvtimme innan jobbet. Jag brukar inte hinna hem innan jobbet heller! Så detta var underbart, säger jag bara, underbart! 

Det är bara den lilla haken att jag inte riktigt vet hur jag ska orka lyfta på min bleka bak  och ta mig till tåget när det väl är dags att bege sig igen. Det är ju så sjukt skönt att sitta och göra ingenting! Nej, men jag får ta mig i kragen, måste ju dra till skolan först och hämta min mattebok som jag naturligtvis glömde. Prov imorgon! Weei...

ON MY WAY / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback