Hjärnkontoret

Fan vilket bra och lärorikt program! Jag satt och tittade på Bollibompa idag när jag var barnvakt, och idag var det Hjärnkontoret. Jag kommer ihåg hur tråkigt jag tyckte att det var när jag var liten, men jag kommer ihåg att jag gillade Frågelådan. Och det är fortfarande lika kul! Barn ställer de bästa frågorna! Ni vet, sånna saker man inte visste om att man undrade över...
Till exempel: Hur många pingisbollar går det på ett bowlingklot?
Eller: Vad händer egentligen om man slutar borsta tänderna och bara äter godis?

Helt fantastiskt! Jag borde kolla på Hjärnkontoret varje onsdag! Det är dock synd att jag får allergiska utslag av programledaren. Så sliskigt hyperaktiv och jobbigt gulligullig och överpedagogisk. Som precis alla andra barnprograms-programledare. Sådär jobbiga var de inte när jag var liten!

TELEVISION FOR KIDS /Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag känner precis samma sak om den där programledaren. Man blir ju sjuk så det skriker om det! äckligt. vart tog viktoria vägen?:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback